A Kotaku egy érdekes témát hozott fel egy eléggé alapvető funkcióval kapcsolatban, amely jobban működik a Watch Dogs-ban, mint a GTA V-ben: a lövöldözés. Mivel a hagyományos „auto-célzás” még mindig megmaradt a régi GTA-kból, így ha kikapcsolod, a célzás valahogy pontatlan. Hiába is próbálod pontosan beállítani a célkeresztet, szabad célzásmódban a célkereszt végig nagyon pontatlan marad.
Na, ilyen probléma speciel a Watch Dogs-ban nincs, ahol külön élmény hajszálpontos headshotokat végrehajtani. Továbbá a fedezékbe vonulás, sarkok közötti cikk-cakkozás, meg egyáltalán a gyalogos harc úgy összességében sokkal profibb lett, mint a GTA V-ben.
Furcsa ezt leírni (különösen annak tükrében, hogy a Watch Dogs enyhén szólva sem aratott osztatlan sikert), de a gyalogos harc egyértelműen jobb a Watch Dogs-ban, mint a GTA V-ben. A Ubisoftnak ezen a téren persze volt hová nyúlnia, hiszen a saját Splinter Celljük a lopakodós játékok királya, még annak ellenére is, hogy a Backlist egyébként megbukott a kasszáknál.
Másrészről az sem egészen érthető, hogy miért nem használták a GTA V-nél a Max Payne 3 célzás-rendszerét, amely szintén sokkal jobb, mint az autós játékok királyáé.
Mivel a next-gen verzió év végén érkezik, nagyon reméljük, hogy ezt a hibát kijavítják a GTA V-ben.
Addig is itt olvashatjátok el a Watch Dogs-ról készült tesztünket.
Forrás: Kotaku