Az EA CEO elismerte, hogy a Battlefield 4 launch „elfogadhatatlan” volt

Andrew Wilsonnak, az Electronic Arts CEO-jának nemrég volt egy kis „coming out”-ja: miután több hónapig nyökögtek a videojáték ipar egyik legszánalmasabb launch-ja után, végre elismerte azt, amit már egyébként is mindenki tudott: a Battlefield 4 indulása pocsék volt.

Persze nem is beszélhetnénk az Electronic Arts-ról, ha nem igyekeztek volna mindezt udvariasabban körülírni: a launch-ot „elfogadhatatlannak” nevezte, de mindannyian tudjuk, hogy ez csak finomkodás – a játék egész egyszerűen játszhatatlan volt a launch után több hónappal, főleg PlayStation 4-en, ahol állandóan lefagyott.

PS4PRO.EU_PlayStation4_News_PlayStation4_Reviews_Battlefield_4_4b

Wilson elismerte a hibát is mindenkit megnyugtatott, hogy DICE fejlesztőcsapata „sokat tanult a hibákból” a Battlefield 4-el és a megoldás hosszabb fejlesztési lesz, több QA-vel és teszteléssel.

Wilson szerint egyébként a legfőbb probléma a komplexitás volt és az a tény, hogy a játékot öt különböző platformon is megjelentették, nem könnyítette meg a dolgokat. „Mi mindig is kitoltuk a határainkat” tette hozzá Wilson tehát azt azért nem tudta biztosítani, hogy ilyen probléma többet nem fordul elő. Ezt is hozzátette:

PS4PRO.EU_PlayStation4_News_PlayStation4_Reviews_Battlefield_4_3b

„Amikor a dolgokat úgy kezeled, ahogy mi, akkor nem lehet semmit garantálni. Nem lenne becsületes, ha leülnék és kijelenteném, hogy „többet nem lesz ilyen, becsszó”, mert akkor azt jelentené, hogy nem próbáljuk meg kitolni a határokat. És én nem akarok egy olyan cégnél dolgozni, amelyik nem tolja ki a határokat, én egy innovatív és kreatív cégnél akarok dolgozni.”

Szép szavak, de meglátjuk, hogy a Battlefield Hardline-ból legalább tanult-e valamit az EA.

Nálatok egyébként fagyott a BF 4?

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV