Az E3 2014-es prezentációját a Sony a jövőre boltokba kerülő exkluzív third-person shooterüknek a félelmetesebb oldalát mutatta meg. A játék demója egy Whitechapel alatti kórházban játszódott és a főszereplőjét, Galahadpt egy farkasember üldözte. A PlayStation Blogon nemrég közzétett posztjukban a Ready At Studios elmesélte, hogy alkotta meg a játék egyik legfélelmetesebb ellenfelét.
„Tudtuk, hogy a játék egyik fontos alappillére a realizmus, ami a farkasemberek esetében annak bemutatását jelentette, ahogy egy ember átváltozik farkasemberré, majd vissza.” Mesélte Garrett Foste, technológiai igazgató. „Nem akartunk csalni. A teljes transzformációt akartuk vágatlanul bemutatni, illetve egész pontosan azt, hogy mi történik az emberi testtel ebben az esetben.”
Nathan Phail-Liff, a játék művészeti igazgatója azt is hozzátette, hogy a fejlesztők „ki akarták alakítani az emberi-farkas anatómia közötti a megfelelő egyensúlyt és ennek a műveletnek köszönhetően a farkasemberek nem képregényszerű szörnyek, hanem olyan lények, amelyek létezhettek volna, csak még nem láttuk őket.”
„Nekem az a legfélelmetesebb hogy borzalmas külsejük mellett az intelligenciájukat megőrizték.” – tette hozzá Dana Jan Game Director. „Okosak. Ettől a legfélelmetesebbek számomra.”
A The Order: 1886 2015 februárjában jelenik meg kizárólag PlayStation 4-en.