A Driveclub vezető fejlesztője megindokolta: miért kellett a 30 FPS?

Az Edge-nek adott interjújában Paul Rustchynsky, a Driveclub vezető fejlesztője kifejtette, hogy a PlayStation 4 autóversenyéhez miért volt ideális választás a 1080p/30fps. Az Edge újságírója megkérdezte tőle, hogy a framerate feláldozása a grafika oltárán vajon megérte és Rustchynsky igennel válaszolt. PS4PRO_PlayStation4_News_Reviews_DriveClub

„Maximálisan így gondolom” – válaszolta Rustchynsky „Sok embernek az lehet a véleménye, hogy a játékélmény feláldoztuk azáltal, hogy 30 fps-sel megy a játék, de hatalmas időt töltöttünk azzal, hogy minimalizáltuk a fáziskésést a gamepad és aközött, ami a játékban történik, így sohasem érzed, hogy nem te ülsz a volán mögött, illetve azt sem, hogy nem a legtökéletesebb élményben van részed.” Bár a PS4 egy rendkívül erős gép, ez azért nem jelenti azt, hogy a fejlesztőknek nem kell olyan helyzetekkel szembenézni, ahol ne kellene kompromisszumokat hozni, tette hozzá Rustchynsky.

ps4pro.eu_DriveClub_2

„Mindig mérlegelni kell, hiszen minden platformnak megvannak a határai. A PS4 kiváló gép és mi jó munkát végeztünk a határok feszegetésével. Tulajdonképpen minden a kompromisszumokról szól és szerintem mi a megfelelő döntéséket hoztuk azért, hogy a lehető legjobb vezetős játékot készítsük el.” A fejlesztők szerint így lehetett megoldani, hogy a Driveclubnak gyönyörű grafikája is kiváló, térhatású audiója legyen, jól kidolgozott felhasználói felülettel, illetve az állítólag forradalmi közösségi funkciókkal.  Rustchynsky szerint az 1080p/30 fps a lehető legjobb megoldás volt a Driveclub számára, hiszen ennek köszönhetően „a lehető legrészletesebb autóversenyt tudják majd elkészíteni”. Szerintetek tényleg megéri 30 fps-t használni a szebb grafikáért? Október 7-én minden kiderül, amikor PS4-re exkluzívan megjelenik a Driveclub. Forrás: Edge

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu