Ugyanakkor a teljes játékiparra jellemző, hogy az előrendelések egyre kevésbé népszerűek – tette hozzá az Activision szóvivője a mai napon, amikor közzé tették a cég első negyedéves bevételeit.
Az Activision vezérigazgatója, és CEO-ja, Eric Hirshberg hozzátette, hogy az előrendelések iránti egyre csökkenő érdeklődés az egész játékiparra jellemző és több faktor is befolyásolja, „például az egyre növekvő népszerűsége a digitális letöltéseknek, főleg next-gen konzolokon és a címek „day one”-on már játszhatóak, illetve az előző generációs konzolokra megjelenő játékok iránti igény is rohamosan csökken.”
Hirshberg szerint az Activision Call of Duty sorozata természetesen nem immunis erre a jelenségre. „Ugyanakkor még mindig arra számítunk, hogy az előrendelések terén a Call of Duty lesz majd a legkiemelkedőbb idén is.” – tette hozzá. „Más számadatokat is figyelembe veszünk és ezeknek nagy jelentőséget tulajdonítunk. Fontos megjegyezni, hogy az előrendelések száma csak egyetlen adat, és ezen kívül még sok egyéb van, amely egy ilyen franchise életképességénél számít.”
Ezen „számítási adatok” alapján Hirshberg úgy gondolja, hogy a Call of Duty: Advanced Warfare iránti „vásárlási szándék” sokkal jelentősebb, mint a Call of Duty: Ghosts esetében és közel jár a cég legsikeresebb címeihez, bár a multplayer rész adatairól még nem tudni semmit.
Akik kíváncsiak, hogy a multiplayerben milyen változások várhatóak, már nem kell sokáig tűkön ülniük, ugyanis az első multiplayer részleteket augusztus 11-én tudhatjuk meg.
Forrás: GameSpot