Nem egy alkalommal hallhatunk olyat, hogy adott játék X képkockás sebességgel fog futni másodpercenként Y felbontáson. A két betű helyére elég sok dolgot helyettesíthetnénk be, de most erről nem lesz szó. A The Witcher 3: Wild Hunt le sem tagadhatja, hogy nagy eséllyel pályázik az év játéka címre, holott az év első felében fog megjelenni, egészen pontosan május tizenkilencedikén.
A lényeg annyi, hogy konzolon 30 fps sebességgel fog futni a játék. Miért? Michał Krzemiński (ő a TW3 senior művészeti rendezője) szerint egyszerűen nem ezen van a fókusz. Szerinte amikor valaki egy RPG-vel játszik, inkább a játék világán és karakterein van a hangsúly, nem pedig a felbontás és a képfrissítési arány párosán. Persze, azért a grafikára is kell időt szánni, de értelemszerűen nem ezen lesz a prioritás.
Őszinte, ez becsülendő dolog a CD Projekt RED részéről.