A Sony és az Other Ocean finoman szólva is körülményes minőségben hozta ki a PlayStation 4-es Ultra Street Fighter IV-et. Így nem is csoda, hogy rohamtempóban – egy héttel a megjelenés után – tettek közzé egy patchet. Ennél azért több fog kelleni – megpróbáljuk nem lelőni a poént, mivel a teszt nagyon is hamarosan megjelenik -, de főképp a hiányzó és hibádzó audiovizuális dolgokra gyúrtak rá. Remélhetőleg mihamarabb helyre tudják állítani az USFIV-et, mert ez a Street Fighter V-nek tehet keresztbe majd…
Mindenesetre alant olvasható az „impozáns” patch lista. Mindezek nélkül sikerült kiadni a játékot. Szánalmas?
- Reduced Interface lag within menus
- Addressed disappearing projectiles
- Fix Decapre’s teleport animation
- Fixed missing SFX for Red Focus Attack
- Fix Rolento audio glitch during victory screen
- Fixed Akuma’s stomp SFX not playing
- Addressed bottom portion of the ON/OFF text being cutoff under the graphics setting in the Options menu
- Removed extra character that was sometimes displayed in the Leaderboards at the end of a player’s name even if they have not set it to be there
- Fixed issue when seeking an arcade match-up with LAN cabled disconnected, and then starting up training results in a message ID being displayed
- Addressed online IDs not appearing correctly
- Addresses issue when changing the HP bar’s HUD position in Options, the Online ID HUD positions does not move with it, and is displayed at the default position
- Anisotropic Filtering (AF) changes to decrease blur
- Fixed appearance of white box after backing out of a command list menu
- Addressed Fight Request in Arcade Mode (Arcade | Arcade)