Miért nincsen egyjátékos mód a Star Wars Battlefrontban? „Nagyon kevés ember játszik ténylegesen az eféle játékok egyjátékos módjaival.” Ezzel indokolja az Electronic Arts és a DICE azt, hogy miért nem lesz szóló kampány a Battlefronthoz (akkor a Battlefield 4 csak a neve miatt kapott? Hardline dettó), amely legalább támogathatna 40 játékos helyett 64-et, bár esélyes, hogy a konzolok nem bírnák már ezt el szerintünk és ezért kellett ezt meglépniük…
Bemutatásra került a Star Wars Battlefronthoz érkező PlayStation 4 bundle, amelyben Darth Vader feszít elég látványosan a konzolon (ez 500 gigabyteos lesz!), de a DualShock 4 is kapott egy kis kezelést – viszont azt nem értjük, hogy a kör gombot mégis milyen indokból festették más színűre, mint a másik hármat… vagy csak mi vagyunk hülyék ehhez?
Az is már fix, hogy kilenc játékmód lesz a Battlefrontban. Eddig ötöt tudunk: Supremacy (nagy térképes irányítópontos), Blast (team deathmatch kisebb pályákkal), Squadron (repülőharcos), egy kooperatív mód és a Walker Assault az, amelyeket eddig bejelentettek. 12 pályával fog jönni a rajt pillanatában a játék. Elég lesz ez?