A játékvilág mostanában egyre inkább a „megvonásokról” szól. A Metal Gear Solid V-ből kivágták a végső boss fight-ot, a PES 16 sem egészen, teljes, aztán itt van a Call of Duty Black Ops 3, amelyről tegnap írtuk, hogy nem fog PlayStation 3-on és Xbox 360-on sztorimóddal rendelkezni – ez még viszonylag érthető is, mert ama két konzol hardverje már elég régi, és lassan már tényleg ideje lenne átváltani a PS4/XB1 párosra. Nos, ezt a Ubisoft sikeresen megfejelte egy még hajmeresztőbb bejelentéssel…
A Rainbow Six Siege, amelyet elhalasztottak, hogy jobb végeredményű legyen a játék, szintén nem fog egyjátékos kampánnyal rendelkezni. Ehelyett – Scott Mitchell, a játék art directora szerint – egy tréningre számíthatunk, ahol a karaktereket és a kütyüiket megismerhetjük, illetve játékosok AI karakterek ellen küzdhetnek a kooperatív pályákon. Tehát lesznek egyjátékos, szóló lehetőségek, de történetre ne számítsunk, illetve ugyanazt nyithatjuk meg offline is, mint amit PvP-zés során.
Így egy újabb AAA játék lépett rá a történettelenítés mezsgyéjére: a Star Wars Battlefront és a prev-gen Call of Duty Black Ops 3 mögött már a Rainbow Six Siege is menetel. Kell ez nekünk?
Mindenesetre a sikeres Rainbow Six Siege beta után azért várható, hogy páran megveszik ezt a cuccot…