A Tony Hawk’s Pro Skater 5 szeptember huszonkilencedikén jelent meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra és valljuk be: pocsék lett. (Elvégre mi mást mondhatnánk rá, ha az első napon nagyobb patch jön, mint az alapjáték, és a patch nélkül jóformán játszani sem tudunk, a botrányos fizikáról nem is beszélve…?) Viszont úgy tűnik, hogy van magyarázat arra, hogy miért ekkor… illetve miért így adta ki az Activision eme játékot.
Dan Teasdale, egy indie fejlesztő a Twitteren kirakott egy linket, amely egy 2002-es sajtónyilatkozatra mutat. Ebben arról van szó, hogy 13 évvel nyújtották meg a Tony Hawk-licenszet az activisionösök, egészen… 2015 végéig. Hoppá! 2015 végéig. Hol járunk? 2015 őszén. Na, akkor már érthető az egész…
Tehát az Activision – akik amúgy senkinek sem küldtek tesztpéldányt a THPS5-ből, így nekünk sem! – megsürgette az amúgy is a tehetségtelen jelző felé tendáló Robomodo csapatát, hogy pakoljanak össze még egy játékot, hogy még több pénzt sajtoljanak ki a játékból. Erre csak egyetlen szavunk, és egy kérdésünk lenne: Gratulálunk! Minek?