Egy műfajban nem nagyon látjuk az Electronic Artsot gyakran, mégpedig a nyílt világú játékokban. Próbálkoznak, de átütőt még nem tudtak összerakni – ezen szeretnének változtatni, mivel a Warner, a Take Two és a Ubisoft is előttük jár ebben. Van is erre esélyük ennek megváltoztatására.
Patrick Söderlund, az EA ügyvezető alelnöke az IGN-nel beszélt erről a témáról. Szerinte az akció műfajában nem nagyon hoznak ki játékokat, a stratégiájuk most pedig az, hogy a portfóliójukat ezzel is megpróbálják kibővíteni, hogy talán összehozzanak valami olyat is a játékosoknak, amit eddig mások nem. (Ugye nem még több Season Pass lesz?)
Igen ám, de emlékezzünk csak vissza Jade Raymond új stúdiójára, a Motive-ra! Ő ugyebár a Ubisofttól jött el és az Assassin’s Creedben jártas volt. Meg is kérdezték Söderlundot arról, hogy neki lesz-e köze ehhez az újításhoz. Persze ő kikerülő választ adott erre, miszerint a helyes emberek kellenek eme feladatra.
Miközben a Visceral egy Star Wars játékon dolgozik (remélhetőleg jobb lesz a Battlefield Hardline-nál!), s a Motive is egy új IP-t hegeszt. Na, akkor majd meglátjuk, hogy mi lesz a végeredmény…