A november tizenharmadikán bekövetkezett terrortámadásoknak még mindig bőven van hatásuk, sőt, most kezdődik igazán az érzékelhető fázisa a történteknek a videojátékok területén. Több kiadó ugyanis úgy határozott, hogy az erőszakot tartalmazó játékaival (ráadásul mindegyik shooter műfajú) kapcsolatos marketingtevékenységeiket a gyász ideje alatt felfüggesztik. A két kiadó az Activision és a Ubisoft, utóbbiak ráadásul hazai pályán döntöttek úgy, hogy szolidaritásukat kifejezik és nem reklámoznak Franciaországban.
A Ubisoft a december elsején érkező Rainbow Six Siege reklámozását függesztette fel, míg az Activision a már két hete megjelent Call of Duty Black Ops III-mal tette ugyanezt november tizennegyedike és tizenhatodika között. A Bethesda is beszállt, ők tizennyolcadikáig nem promotálták a Fallout 4-et.
Tiszteletre méltó húzásnak tartjuk, hogy a gyász ideje alatt félretették a pénzre hajtó tevékenységeiket a kiadók, hogy szolidaritásukat ki tudják a lehető legszebb módon fejezni.