Ki nyerte a Fekete Pénteket?

Ugye november utolsó pénteke volt a Black Friday, avagy Fekete Péntek, amely során extrém leárazásokkal próbálnak a kereskedők nagyobb profitra szert tenni, miközben az emberek szó szerint képesek agyatlanul egymás lábára/fejére/sejhajára taposni, hogy megkaparintsák például azt az utolsó akciós TV-t. (Khm, magyar példa.)

Most viszont kiderült az idei eredmény. Azok után, hogy a 2014-es évet az Xbox One nyerte, az Infoscout adatai szerint – akik 300 ezer vásárló vásárlásaiból kiindulva végezte el a felmérést – az idei év eme napját ezúttal a PlayStation 4 vitte el.

A 18-35 éves korosztályban a Sony 48 százalékos eredményt mutathat fel, míg a Microsoft 32, a Nintendo pedig 19 százalékot produkált. Ami érdekességnek tűnik, az a 36-55 éves korosztály, ahol kiegyenlítettebb eredmények születtek. Itt az Xbox 37, a PlayStation 33, a Nintendo (érdekes elnevezések ezek…) pedig 30%-ot pakolt össze. A fiatalabbak között tehát úgy tűnik, hogy a Sony a preferált márka, ám az idősebbek inkább a Microsoft és a Nintendo felé fordulnak.

ps4pro-Black-Friday-2015

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu