Annak ellenére, hogy a Sony Computer Entertainment Worldwide Studios alá nem kevés fejlesztő sorolható be, a Worldwide Studios amerikai főnöke, Scott Rohde szerint ez nem kizáró tényező abban, hogy a Sony ne bővítse még tovább a csapatát.
A Kinda Funny Gamesnek adott interjújában Scott Rohde az alábbiakat mondta: „Mindig nyitottak vagyunk erre [a bővítésre]. Ne feledjük, hogy a Sucker Punch-csal egy évtizedig dolgoztunk együtt, mielőtt a szárnyaink alá kerültek volna. Tehát vannak olyan partneri kapcsolatok, amelyek egy kisebb játékkal és később bővülő fejlesztői csapattal kezdődhetnek – ezt világszerte láthatjuk. Mindig ott van az étvágy. Ha működik a kapcsolatunk és mind a két fél azt szeretné, hogy a másik a következő szintre léphessen, akkor mindig igyekszünk bővíteni.”
Ha Scott Rohde gondolataihoz hozzátesszük, hogy semmilyen írott szabály nem limitálja, hogy mennyien lehetnek a Worldwide Studios alatt, így ki tudja, hogy mennyien jöhetnek még be – de minél több, annál jobb. Ezzel lehet jó úton elindulni az ütős exkluzív játékok felé.