A Sony Computer Entertainment nem akar a virtuális valósággal olyan sorsra jutni, mint ahogy a Nintendo Virtual Boy készüléke két évtizeddel ezelőtt. Igaz, az még túl korai próbálkozásnak nevezhető a nagy Nintendo részéről. A Sony hosszabb távra tervez a PlayStation VR-rel. Ez jó. De miket is tervez a SCE a virtuális valóság-headsetével? Erről beszélt Andrew House, akit ugye múlt héten is láthattunk a Kojimás bejelentővideóban.
Andrew House szerint a fejlesztés és a megjelenés utáni első fázisa a játékokra összpontosít. De lesz egy második fázis is, amelyben a videós és zenés applikációkra koncenrtrálnak majd. House szerint még nem tartanak ott, hogy jó minőségű, 360 fokos, kamerával készített élményekben vehessenek részt a PlayStation VR-t viselők, mivel a „backend”, azaz a szoftver és hardver még nem tart azon a szinten. Viszont lenne értelme, ugyanis a Sony a zenei és filmes ágazatából simán át tudna hozni tartalmakat a PlayStation VR-ra.
A PlayStation VR 2016 első felében fog érkezni „egy új platform áráért”.