A Square Enix tovább engedte az információs csapokat a készülgető Final Fantasy VII remake-jével kapcsolatban annak ellenére, hogy a legutóbb erre alig egy hete került sor. No sebaj, a semminél ez is jobb, úgyhogy nézzük is rögvest, hogy milyen újdonságokra számíthatunk az epizodikus felbontásban érkező és Unreal Engine 4-et használó remake esetében.
A játék producere és rendezője, Kitase és Nomura ezúttal ezekről beszélt:
– A játékban teljes szinkron lesz, úgyhogy új színészekre számíthatunk, de még nem döntöttek a szerepekről.
– A játék öncenzúrának veti alá önmagát a Honey Bee Inn esetében. Úgy tűnik, hogy a Tecmo Koei példáját a Square Enix is követni fogja.
– A játék univerzumáról most még nem mondhatnak nekünk el többet, de az már biztos, hogy Nomura nem akar nyílt világú, sandbox-stílusú felállást. Ehelyett arra törekszik, hogy a karakterek és a környezet párosa jobban ki legyen dolgozva.
– A legnépszerűbb minijátékok biztosan benne lesznek a remake-ben, de megvan arra az esély, hogy ki fog maradni néhány.
– A játék fejlesztése most még korai státuszban van, a harcrendszer kidolgozásánál tartanak most.
– Többet fogunk megtudni azok után, hogy megjelenik a World of Final Fantasy és a Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue.
Érdemes lenne a 20. évforduló előtt (2017. január 31.) kiadni a remake-et…