Eddig kétféle The Walking Dead játékot láthattunk konzolon. Először a Telltaletől láthattuk az epizodikus, képregényen alakuló játékot, amely kitűnő lett, bár a második szezon nem tudta megközelíteni az első évad szintjét, azóta pedig csak várunk a folytatásra – addig is a Michionne minisorozat fog készülni. Aztán ott van a Terminal Reality által fejlesztett és a TV-sorozat előzményeit elmondó Survival Instinct, ami gyenge lett főképp kidolgozotlansága miatt.
Már jó ideje bejelentette a Starbreeze/Overkill páros (a Payday kiadója és fejlesztője), hogy ők is szeretnének egy túlélő-horror FPS játékot összehozni a licensszel. Ezt 2016-ra tervezték eddig is, de most ezt kitolták 2017-re. Ez azért is következett be, mert a koreai Smilegate kiadó 40 millió dollárral tolta meg a Starbreeze szekerét, de cserébe egy kooperatív Crossfire játékot kell fejleszteniük a nyugati piacokra, így a Starbreeze viszonzásképp a Smilegate platformján Ázsiában is kiadhatja játékait.
Talán a több éves fejlesztés után nem kapunk egy gyengébb alkotást. Nem nézzük ki az Overkillből, hogy valami satnya cuccot adnának ki.