Újabb játék, amely bal lábbal kezdi meg kalandjait! A Campo Santo játéka, a Firewatch ma jelent meg PlayStation 4-re és PC-re. A konzolos verzióval kapcsolatban azonban technikailag szembetűnő problémák adódtak, amiket a fejlesztőknek még ki kell javítaniuk…
Mivel egy elég méretes erdőben kell kalandoznunk, így érthető, ha a környezetet be kell tölteni a háttérben. A probléma az, hogy a Firewatch ezt érzékelhetően teszi: kb. öt percenként egy kiadósat torpan a framerate, ami a hangulatot egy jó mozdulattal el is gáncsolja. Sőt, a töltőképernyők alatt is kidobhat minket a játék a PS4 menüjébe.
A NeoGAF fórumon Sean Vanaman, a Firewatch írója azt írta, hogy játszható formában adták ki a Campo Santo játékát, de még egyeztetnek a Sony-val és a Unity-vel, hogy optimalizálni tudják a PS4-es verzió teljesítményét. (PC-n már kijött egy patch amúgy.)
Úgyhogy nemsokára a PlayStation 4-esek is várhatnak egy teljesítménynövelő tapaszt, addig pedig ki kell bírni a megakadozó framerate-tel.