Jó ideje készülgetett már egy Unreal Engine 4-alapú remake a Metal Gear Solid első részéből (már októberben elindult a fejlesztés). Ez volt a Shadow Moses. Sajnálatos módon a fejlesztők egy rövid, információktól mentes posztban közölték Facebook oldalukon (itt olvashatod), hogy a fejlesztést abba kellett hagyniuk.
Rajtuk kívülálló okokból kellett abbahagyniuk a Shadow Moses fejlesztését. Nem mondták el, hogy mi is áll a megállás mögött, de az interneten sokan a Konamira gyanakodnak, akik egy cease & desist parancsot adtak a Shadow Moses fejlesztőinek: vagy leállnak a fejlesztéssel, vagy per jön.
Igen ám, de van itt valami, ami éppen ezzel szembe menne, ugyanis a fejlesztők március tizennegyedikére egy nagy bejelentéssel készültek. Talán a Konami hivatalosan is rábólintott a Shadow Mosesre, mielőtt végül mégis inkább eltették láb alól a nemhivatalos, ám annál ígéretesebb remake-et? Nem lenne meglepő, ugyanis a Konami az utóbbi egy évben nem volt valami népszerű a játékosok körében…