A virtuális valóság főleg az utóbbi egy-két évben kezdett alaposan lábra kapni, idén pedig már maximum fordulatszámon pörög a motor az Oculus Rift, a HTC Vive és a PlayStation VR miatt is. Mások is kezdenek ráharapni a VR-ra, így tett az angol Sky fizetős kábeltv-szolgáltató is.
Rupert Murdoch cége, a Sky elindított egy új tartalomgyártó részleget, amely a virtuális valóságra fog rágyúrni. A Sky VR Studio csak az idei évre 20-nál is több produkciót kíván kiadni a kezei közül. Terveik szerint a fókuszban a sport, a hírek, a művészet és a szórakoztatás kvartettje fog állni. A mai nap már be is mutatják az első eredményüket – a barcelonai F1-teszten készült felvételeket a Facebook 360 Video és az Oculus platformokon keresztül lehet elérni és az Oculus Riften és a Samsung Gear VR-on nézhetjük meg, de még idén elindul a Sky saját VR appja is.
A Sky 2013 óta egyre nagyobb hangsúlyt fektet a VR-ra, idén pedig már a Tour De France-ról, boxmérkőzésekről, illetve a DC Fancastból is láthatunk virtuális valóság-féle részleteket.
A Star Warsszal a Disney sem akar lemaradni – ők ugye az EA-n kereszül a Sony-val már dolgoznak a Battlefronttal kapcsolatos VR-élményen a PSVR-ra, de addig is elkészült a belsőnézetű, interaktív Star Wars: The Trials of Tatooine is, amelyben a játékosnak R2D2-t kell megvédenie.
A Sky jó úton jár, hogy pionír legyen a fizetős TV-szolgáltatók között a VR-ral.