Íme Romero és Carmack új FPS-e!

Bár megtehettük volna, hogy még a bejelentés után egy órával már lehozzuk a hírt, ezúttal vártunk. Vártunk, hogy a közönség az első délután/este miként fogadja a bejelentést. Érdekes eredmények születtek; John Romero neve nem egyenlő a kasszasikerrel.

Tegnap, ahogy várható volt, megtörtént a bejelentés: a Night Work Games bemutatta a Blackroomot, amely már-már kolosszális feladatot tűzött ki maga elé: elhozni nekünk azt a játékélményt és hangulatot, amit Romero korábbi játékai, a Doom és a Quake tudott két évtizede. A Blackroomban Santiago Sonorát irányítjuk, a Hoxar Inc. egyik mérnökét, akinek bőrébe bújva kell szimulációkon keresztül átharcolnunk magunkat, ugyanis a Blackroom elnevezés ezúttal egy holografikus szimuláció technológiáját takarja. Persze a cucc nem tökéletes és hibázni fog itt-ott.

A játékmenetben a klasszikus Doom/Quake elemek, mint a rocketjump, a strafejump és a circle strafe is itt lesz, úgyhogy körözhetünk ellenfeleink körül, ide-oda oldalazva. A Blackroom azért a narratívára is rá fog gyúrni. Romero azt mondja, hogy tudja: a játékos okos, így nem lesznek oltárian hosszú jelenetek és reméli, sikerül elérnie a Half-Life 2 előadásmódját.

A 10 órát ígérő singleplayer mellett lesz coop, 1v1 deathmatch, illetve a hat beépített pályán free-for-all aréna módot is játszhatunk. Persze mi is összerakhatunk pályákat, így a közösségen is múlik, hosszabb távon mekkora sikere lehet a Blackroomnak. Persze lesznek kihívások is, így a profik nekieshetnek a Challenge módnak.

A Blackroom mögött John Romero és Adrian Carmack áll – a két ex-id Software-es úriemberből az utóbbi művészeti rendezőként dolgozik majd a játékon. Persze ehhez a mi segítségünk és pénzünk is kell. A Kickstarteren 700 ezer dollárt tűztek ki célnak, ami pl. a se híre, se hamva Mighty No. 9 900 ezréhez képest egészen baráti. Egy nappal a megjelenés után 82 ezer dollárnál tartanak – ha összejön a pénz, 2018 telére ígérik a játék megjelenését PC-n. (Nem lenne meglepő, ha konzolport lenne az egyik stretch goal.) Itt lehet adományozni Romeróéknak. 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu