A Game Informer magazinnak köszönhetően még több részletet tudtunk meg a novemberben érkező Dishonored-folytatásból, amelyben Corvo mellett lánya is játszható karakterként próbál lopakodni, gyilkolni és túlélni.
15 évvel az első rész után járunk, a sztori pedig úgy kezdődik, hogy Emily menekül (valószínűleg ez lesz a tutorial rész), aztán dönthetünk, hogy kinek a bőrébe bújjunk. A cél adott: Emily trónja való visszajuttatása. Bár két karakter van, az Arkane nem látta lehetségesnek, hogy kooperatív módot ültessen a játékukba. A helyszín eleinte Dunwall lesz, de többnyire Karnacában fogunk járni, mielőtt visszatérnénk. A játékmenetben lehetőségünk lesz ugyanúgy dönteni, hogy miként oldjuk meg a feladatokat, de semleges megoldással is túljuthatunk az előttünk álló akadályokon pár helyszínen.
Néhány skill is bemutatásra került Emily repertoárjából. A Far Reach az indás csáklyázás, amiről már korábban írtunk. A Mesmerize-zal ideiglenesen elkábíthatunk pár őrt, a Domino pedig egy kisebb láncreakcióként funkcionál: ha egy őrrel történik valami, három másikkal ugyanez következik be. A Doppelganger értelemszerűen egy másolatot hoz létre magunkból, de a Dominóval kombinálhatjuk, hogy az őrök megfeküdjenek. A Shadow Walk szűk helyekre juthatunk és az árnyékban eltűnhetünk. Corvo képességei megmaradtak az első részből, de többre képes itt: a Bend Time-mal időt gyorsíthatunk, a Possession pedig több lényen is alkalmazható már egymáshoz linkelve, a blinkje pedig az egyes szinttől kezdve üvegfalakon keresztül is képes halálos lenni.
A levegőből való támadásnak van nem halálós változata is, az őröket pedig emberi pajzsként is használhatjuk. Fegyvernek mindkét karakter egy kardot, pisztolyt és nyílpuskát kapott, de máshogy fejleszthetőek lettek. A játékmenet könnyebb lesz: bárhol quicksave/loadozhatunk, hogy ne kelljen újrajátszanunk többször ugyanazt, ha valami balul sülne el. Látványra frissebb első felvonásnak tűnik a Void Engine-en futó D2.
Megjelenés november tizenegyedikén PS4-re, X1-re és PC-re.