Phil Spencer, az Xbox főnöke újra megszólalt a Project Scorpióval kapcsolatban.
A Twitteren feltettek neki egy kérdést azzal kapcsolatban, hogy a Microsoft kötelezővé teszi-e a játékok 4K-s felbontását, vagy futhatnak-e alacsonyabb felbontáson, de stabliabb framerate-tel és látványosabb grafikával. Spencer erre válaszolt is: „Erről a későbbiekben még fogunk beszélni, de sosem mondtuk, hogy kötelező lenne a 4K, ilyet nem is fogunk tenni.”
Ezzel elérheti a Microsoft, hogy mind a három Xboxon (alap kiadás, a Slim modell és a Scorpio) tökéletesen fusson minden játék. A zöld csapat a fejlesztőknek adhat szabad kezet, hiszen ha nincsen kötelezettség a felbontás felé, akkor nem kizárt, hogy 1080p-s, viszont annál stabilabban futó és elképesztő címeket kapjunk a jövőben.
Viszont ha a játékoknak flottul futnia kell a régebbi hardveren, azért ha belegondolunk, ez talán limitálhatja a fejlesztők mozgásterét.
@ThatDudeizEric We’ll talk more about this later but we never said we’d mandate 4K framebuffer, we won’t.
— Phil Spencer (@XboxP3) June 20, 2016