FRISSÍTVE – Véget ért a System Shock Kickstarter projekt, volt amit sikerült elérni és volt, amit nem

FRISSÍTVE: Véget ért a System Shock Remaster Kickstartere, a Night Dive Studios pedig felfedte, milyen célokat érhetett volna el a közösség.

A PS4-re 2018 elején, X1/PC-re pedig 2017 végén érkező System Shock három plusz célt ért el: lesz Mac/Linux verzió és Razer Chroma-támogatás, francia/olasz/német/spanyol lokalizáció készül, illetve plusz helyszínek és kibővített narratíva is készül a játéknak. A két millió feletti pénzösszegek teljes modtámogatást, művészi könyvet és grafikus novellát, illetve HTC Vive-, és Oculus Rift-támogatást eredményezett volna.

Most csend borul Shodan köré, a fejlesztés meg komolyabban megindulhat.

EREDETI: A Night Dive Studios Kickstartere bár még 17 napig futni fog, de már biztosan sikeresen fog záródni.

A fejlesztők betoltak egy újabb perket, így azok, akik legalább száz dollárral megtolják a még menetelő szekeret (ami éppen a Mac/Linux port felé tart), kaphatnak többek között egy kétszáz oldalas, kemény borítójú, 22 X 30 centis művészi könyvet a Dynamite Entertainment gondozásában.

Vajon a System Shock Reboot a PC/X1 mellett PS4-re is ki fog jönni? Talán az egyik későbbi stretch goal ezt tartalmazhatja… mindenesetre addig is ki lehet próbálni egy pre-alpha demót, erről bővebben  a lentiekben írtunk.

A System Shock felkerült a Kickstarterre, és szemmel láthatólag nagy eséllyel összeszed annyi pénzt, hogy a Night Dive Studios játéka megvalósuljon!

A 900 ezer dolláros cél szinte kizárt, hogy ne legyen meg, ugyanis még 28 nap van a határidőig, és a hír írásának pillanatában 9275-en dobtak össze 577906 dollárt. A Unity Engine-t alkalmazó System Shock Reboot nem kizárólag ezért tűnik másnak az eddigi Kickstarter-sikereknél, ugyanis már most egy pre-alpha demót is közzétettek a fejlesztők! Ezt le lehet tölteni az alábbi helyeken: Steam,  GOG.com, illetve Humble Store-ról. A rendszerigényt is megosztották a pre-alphához: minimumnak egy i5-2400/AMD FX-8320 CPU, 8 giga RAM, GTX 670/HD 7870 VGA és afölött (2 GB VRAM ajánlott), illetve két GB szabad hely kell, az ajánlott gépigény pedig i7-3770/FX-8350 CPU, 16 giga RAM, GTX 970/R9 290 GPU (4 GB VRAM).

Már pár stretch goal is közlésre került: 1.1 milliónál Mac/Linux verziók és Razer Chroma-támogatást, 1,2-nél francia/olasz/német/spanyol lokalizációt, 1,3-nál több helyszínt és kibővített narratívát, 1,4-nél egy picit feltuningolt alap designt (fegyverkraft/tuning, új minijátékok, puzzle-k, RPG-szerű karakterfejlődés), 1,5-nél komplett zenekar által előadott soundtracket, 1,7-nél több halálanimációt, 1,9-nél az eredeti System Shock soundtrackjét ígérik (ezt viszont bónuszként megkapják azok, akik 30 dollárnál/~8500 forintnál többet adományoznak). Van még pár extra, és szerintünk PS4-es port is lesz két millió fölött – X1-re már így is tervben van a játék.

Talán itt nem következik be az, mint ami a Mighty No. 9 esetében: késés késés után. A tervezett megjelenés 2017 végén esedékes!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu