FRISSÍTVE: Véget ért a System Shock Remaster Kickstartere, a Night Dive Studios pedig felfedte, milyen célokat érhetett volna el a közösség.
A PS4-re 2018 elején, X1/PC-re pedig 2017 végén érkező System Shock három plusz célt ért el: lesz Mac/Linux verzió és Razer Chroma-támogatás, francia/olasz/német/spanyol lokalizáció készül, illetve plusz helyszínek és kibővített narratíva is készül a játéknak. A két millió feletti pénzösszegek teljes modtámogatást, művészi könyvet és grafikus novellát, illetve HTC Vive-, és Oculus Rift-támogatást eredményezett volna.
Most csend borul Shodan köré, a fejlesztés meg komolyabban megindulhat.
EREDETI: A Night Dive Studios Kickstartere bár még 17 napig futni fog, de már biztosan sikeresen fog záródni.
A fejlesztők betoltak egy újabb perket, így azok, akik legalább száz dollárral megtolják a még menetelő szekeret (ami éppen a Mac/Linux port felé tart), kaphatnak többek között egy kétszáz oldalas, kemény borítójú, 22 X 30 centis művészi könyvet a Dynamite Entertainment gondozásában.
Vajon a System Shock Reboot a PC/X1 mellett PS4-re is ki fog jönni? Talán az egyik későbbi stretch goal ezt tartalmazhatja… mindenesetre addig is ki lehet próbálni egy pre-alpha demót, erről bővebben a lentiekben írtunk.
A System Shock felkerült a Kickstarterre, és szemmel láthatólag nagy eséllyel összeszed annyi pénzt, hogy a Night Dive Studios játéka megvalósuljon!
A 900 ezer dolláros cél szinte kizárt, hogy ne legyen meg, ugyanis még 28 nap van a határidőig, és a hír írásának pillanatában 9275-en dobtak össze 577906 dollárt. A Unity Engine-t alkalmazó System Shock Reboot nem kizárólag ezért tűnik másnak az eddigi Kickstarter-sikereknél, ugyanis már most egy pre-alpha demót is közzétettek a fejlesztők! Ezt le lehet tölteni az alábbi helyeken: Steam, GOG.com, illetve Humble Store-ról. A rendszerigényt is megosztották a pre-alphához: minimumnak egy i5-2400/AMD FX-8320 CPU, 8 giga RAM, GTX 670/HD 7870 VGA és afölött (2 GB VRAM ajánlott), illetve két GB szabad hely kell, az ajánlott gépigény pedig i7-3770/FX-8350 CPU, 16 giga RAM, GTX 970/R9 290 GPU (4 GB VRAM).
Már pár stretch goal is közlésre került: 1.1 milliónál Mac/Linux verziók és Razer Chroma-támogatást, 1,2-nél francia/olasz/német/spanyol lokalizációt, 1,3-nál több helyszínt és kibővített narratívát, 1,4-nél egy picit feltuningolt alap designt (fegyverkraft/tuning, új minijátékok, puzzle-k, RPG-szerű karakterfejlődés), 1,5-nél komplett zenekar által előadott soundtracket, 1,7-nél több halálanimációt, 1,9-nél az eredeti System Shock soundtrackjét ígérik (ezt viszont bónuszként megkapják azok, akik 30 dollárnál/~8500 forintnál többet adományoznak). Van még pár extra, és szerintünk PS4-es port is lesz két millió fölött – X1-re már így is tervben van a játék.
Talán itt nem következik be az, mint ami a Mighty No. 9 esetében: késés késés után. A tervezett megjelenés 2017 végén esedékes!