Az új God of War nem fog rögzített kameraállásokkal várni minket, úgyhogy még egy dologban el fog térni az új Kratos-kaland a régiektől.
A Sony Santa Monica ezúttal el szeretné érni, hogy a játékosok komolyabban el tudjanak merülni a God of War élményében, de az is a céljaik között szerepel, hogy dinamikus átmenet legyen a jelenetek és a játékmenet között. A kamera ezúttal szorosan a hátunk mögött lesz, ami a Sony szerint a narratívának adhat egy személyesebb megközelítést, illetve ez a „közelség” a harcban is szerepet játszhat. (Kizárt, hogy ne legyen brutális kivégzéseket mutató szemszög.)
A játékot fejlesztő Santa Monica-i stúdió szerint számukra a régi szokásoktól való eltérés nagy, de szórakoztató kihívást jelent, és többek között az egyik megoldandó feladatuk az lesz, hogy miként tudják impozáns módon feltüntetni a nagyobb ellenfeleket. Így tervezték meg azt a trollt is, akit az E3-as videóban láthattunk.
A lényeg annyi, hogy a God of War változik, így a kritikusokat valamelyest el tudják hallgattatni a még nem konkretizált megjelenésig. Kratos és a fia a PlayStation 4-re költözik, mi pedig várjuk a végeredményt, aminek lemezét talán 2017 végére már a konzolunkba rakhatjuk.