Sony: „ezért változtattunk a God of War kameranézetein”

Az új God of War nem fog rögzített kameraállásokkal várni minket, úgyhogy még egy dologban el fog térni az új Kratos-kaland a régiektől.

A Sony Santa Monica ezúttal el szeretné érni, hogy a játékosok komolyabban el tudjanak merülni a God of War élményében, de az is a céljaik között szerepel, hogy dinamikus átmenet legyen a jelenetek és a játékmenet között. A kamera ezúttal szorosan a hátunk mögött lesz, ami a Sony szerint a narratívának adhat egy személyesebb megközelítést, illetve ez a „közelség” a harcban is szerepet játszhat. (Kizárt, hogy ne legyen brutális kivégzéseket mutató szemszög.)

A játékot fejlesztő Santa Monica-i stúdió szerint számukra a régi szokásoktól való eltérés nagy, de szórakoztató kihívást jelent, és többek között az egyik megoldandó feladatuk az lesz, hogy miként tudják impozáns módon feltüntetni a nagyobb ellenfeleket. Így tervezték meg azt a trollt is, akit az E3-as videóban láthattunk.

A lényeg annyi, hogy a God of War változik, így a kritikusokat valamelyest el tudják hallgattatni a még nem konkretizált megjelenésig. Kratos és a fia a PlayStation 4-re költözik, mi pedig várjuk a végeredményt, aminek lemezét talán 2017 végére már a konzolunkba rakhatjuk.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu