Aki arra várt, hogy a Final Fantasy XV elejétől végéig nyílt világgal fog rendelkezni, csalódni fog a novemberre halasztott megjelenésű Square Enix JRPG-ben.
A Famitsu legújabb számában Hajime Tabata, a játék rendezője elárulta, hogy nyílt világú és lineáris is lesz a már egy évtizede fejlesztés alatt álló Final Fantasy. A játék első fele (mivel 15 fejezet lesz, kérdéses, hogy hol húzzák meg a vonalat) nyílt világú lesz, ám a második félidőben lineáris úton fogunk haladni a befejezés felé.
Tabata ezt azzal magyarázza, hogy „így nem unod meg a nyílt világot, ahogy a játék halad előre, szóval úgy valósítottuk meg a Final Fantasy XV-öt, hogy haladhatsz a történettel, mintha egy szokásos FF játékkal játszanál.” Az élettartamra azt válaszolta, hogy 40-50 óra végigjátszani a játékot, ha az első fél mellett csak a fő útvonalon megyünk végig az RPG második felében.
A megjelenés november huszonkilencedikén esedékes PlayStation 4-en és Xbox One-on.