Shuhei Yoshida is elítéli a No Man’s Sky marketingjét!

Ha a Sony Worldwide Studios főnöke szólja le a játékodat, akkor azért már érdemes lenne elgondolkodni a jövőn…

Yoshida arra hívta fel a figyelmet, hogy több, a játék hype-olása során ígért játékelem, mint például a többjátékos mód, vagy a többi játékossal való találkozás lehetősége egyszerűen kimaradt a végleges változatból.

Az Eurogamernek Yoshida azt nyilatkozta, hogy „Megértem a kritika egy részét, amit főleg Sean Murray kap, mert úgy hangzott, mintha több lehetőséget ígért, ami már a játék megjelenésekor elérhető lenne. Ez nem volt egy jó PR-stratégia, mert nem volt neki PR-ese, aki segíthette volna, és végül is egy indie fejlesztőről beszélünk.”

Ennek ellenére „Shu” élvezte a játékot, és nem hiszi, hogy hosszabb távon árthat a PlayStation brandnek a No Man’s Sky hanyatlása. Ettől függetlenül talán most először láthatunk egy magasabb beosztású Sony-stól egy ilyen nyilatkozatot a Hello Games játékával kapcsolatban.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu