Ha a Sony Worldwide Studios főnöke szólja le a játékodat, akkor azért már érdemes lenne elgondolkodni a jövőn…
Yoshida arra hívta fel a figyelmet, hogy több, a játék hype-olása során ígért játékelem, mint például a többjátékos mód, vagy a többi játékossal való találkozás lehetősége egyszerűen kimaradt a végleges változatból.
Az Eurogamernek Yoshida azt nyilatkozta, hogy „Megértem a kritika egy részét, amit főleg Sean Murray kap, mert úgy hangzott, mintha több lehetőséget ígért, ami már a játék megjelenésekor elérhető lenne. Ez nem volt egy jó PR-stratégia, mert nem volt neki PR-ese, aki segíthette volna, és végül is egy indie fejlesztőről beszélünk.”
Ennek ellenére „Shu” élvezte a játékot, és nem hiszi, hogy hosszabb távon árthat a PlayStation brandnek a No Man’s Sky hanyatlása. Ettől függetlenül talán most először láthatunk egy magasabb beosztású Sony-stól egy ilyen nyilatkozatot a Hello Games játékával kapcsolatban.