Valós idejű stratégia PlayStation 4-en és Xbox One-on? Ez már jól hangzik…
Még májusban írtunk arról, hogy Jakub Różalski (lengyel illusztrátor, koncepciós művész) elképzelte, milyen lenne, ha az első világháború máshogy zajlott volna le – ennek lett az eredménye az 1920+. Akkor még úgy tűnt, hogy egy shooter lesz a projektből. Nem úgy van az!
Az Iron Harvest stílust váltott, hogy a stratégáknak kedvezzenek – a lábra kapott gépezetek a mindennapi élet részei lettek. A farmerek a múltat a jelennel (jövővel?) ötvözték. A harcban 3 frakció áll egymással szemben.
A Saxony Empire erős iparával, fejlett városaival, és erős katonai hagyományaival bebukta a háborút, az elit pedig nem bírja már sokáig a császár döntéseit, így titokban elkezdtek ellene dolgozni. A Polania Republic (nocsak, Jakub Różalski hazabeszél itt?) egy nagy mezőgazdasági ország gazdag történelmével próbál a két másik frakció között területileg is megmaradni, így elhatározták, hogy a hadseregüket modernizálják, miközben a harmadik frakció, a Rusviet (valószínűeg nem kell megmagyarázni a nevet!) hatalmas lakosságával és iparilag vezető pozíciójával a Polania keleti részét elmarták, csak közben az ország elfáradt és kimerült a háborúban. A Nikolaj névre hallgató cár hatalma gyengül, és Grigori Rasputin a semmiből egy erőteljes karakterré fejlődte ki magát, így egy forradalom leng a levegőben.
A fejlesztő a KING Art Games (The Book of Unwritten Tales, illetve a nemsokára a THQ Nordic által publikálásra kerülő The Dwarves), a megjelenési dátum pedig 2018 a PS4/X1 páros mellett PC-n. Ki vasat vet, harcot arat? (weboldal: itt, facebook: itt)
További képek: itt.