Az Electronic Arts új szabályzattal állt elő. A nézők (és ezúton potenciális vásárlók) jól járhatnak!
Egy új blogposztban, ami érdekes módon az angol site-on nem található meg, arról ír a kiadó, hogy a YouTube-osok, streamelők és „nagy befolyással rendelkezők” számára kötelezővé teszik a reklámozás feltüntetését. A NeoGAF fórumról pedig azt is megtudtuk, hogy a promóciót kétféleképpen különbözteti meg az Electronic Arts.
Az Advertisement kategória nyilvánvalóan a fizetett hirdetésnek felel meg, itt az illetőnek, akit az Electronic Arts közvetlenül felkeres és felkér a reklámozásra, kötelező lesz az #advertisement hashtaget használni a közösségi oldalakon, mint például a Twitter, Facebook, Instagram.
A másik kategória a Supported By, ami alatt az Electronic Arts a tartalmat nem befolyásolja, illetve annak részleteit sem. Itt például egy fizetett sajtómeghívóra kell gondolni, ahol a kiadó fizet mindent – itt a #supportedbyEA hashtag használata lesz előírt. Mindkét promóció esetén tisztán ki kell emelni a tartalom készítőinek, hogy melyik típusba esnek például a YouTube videójukkal.
Erre egy szót elég mondanunk: transzparens.