Az „elhalasztott játékok” rovatunk új taggal bővült.
A Kickstarteren sikert aratott System Shock remake-et a Night Dive Studios nem fogja 2017-ben megjelentetni, írja a fejlesztő a havi update posztjában.
„A célunk az, hogy PC-n, Mac-en, Linuxon, PlayStation 4-en és Xbox One-on 2018 második negyedévéig kijöjjön [a játék]. Nem vagyunk biztosak az egyidejű megjelenésben [az összes platformon], de igyekezni fogunk.” – írja a poszt. Ez a megfogalmazás arra utalhat, hogy egyes platformokon (ami eddig a PC és az Xbox One párosának tűnt) korábban megjelenjen az első System Shock felújítása. Azt is meg kell említeni, hogy a játék bővített formájában érkezik az egyik stretch goal elérése miatt – lehetséges, hogy ez is közrejátszik a halasztásban.
A jó munkához idő kell, Shodan pedig megérdemli, hogy jó alapanyagban vegyen részt.