Fél évvel a megjelenés után megszólalt a kiadó a Homefronttal kapcsolatban.
Ezt a franchise-ot a THQ hagyatékából szerezte meg a Deep Silver, és a The Revolution alcímű játék folytatásként és rebootként egyszerre szerette volna a 2011-es történetet folytatni. A fejlesztési pokolba is került játékról az MCV-n beszélt Paul Nicholls, a Deep Silver nemzetközi brand- és marketingmanagere.
„Most is látható a piacon: a minőség a legfontosabb, és néhány nagyobb IP küszködik is. Sokat tanultunk: nem csak a termék minősége, hanem annak kiadási dátuma is fontos. A Dambuster [a fejlesztőcsapat] fantasztikus munkát végzett. A folyamatos patchelés után sok pozitív visszajelzést kapunk – a legnagyobb lecke, amit ebből megtanultunk, az maga az időzítés volt.”
No igen… mi lett volna, ha esetleg a Deep Silver szeptember végén adta volna ki a Homefront: The Revolutiont? Négy hónap sokat segíthetett volna a játék minőségén, meg így esetleg az eladási elvárásokat is teljesíthette volna. Talán ebből tanulni fognak a kiadók, főleg azok, akik évente kiadnak nem sport témájú játékokat.