System Shock 3 is lehetett volna a Dead Space-ből

A Resident Evil 4 közrejátszott abban, hogy mi is lett a Dead Space végleges formájában!

A PC Gamernek interjút adott a Dead Space két designere, név szerint Ben Wanat és Wright Bagwell. Ebben elárulták, hogy a Capcom játéka hatalmas inspiráció volt nekik, mégpedig olyannyira befolyással volt rájuk Leon kalandja, hogy az eredeti koncepciójukat is alaposan megváltoztatták.

„Eredetileg az volt a tervünk, hogy a System Shock 3-at létrehozzuk. Ha megnéznéd a Dead Space „tervrajzát”, azt mondanád rá, hogy igen, ez tényleg hasonló a System Shockhoz. Viszont ha azt kellene létrehozni, egy monumentális feladat lenne, hiszen az embereket úgy kéne boldoggá tenni, hogy ezt a folytatást nem az eredeti csapat hozza létre.” – mondja Wanat.

„Amikor a Resident Evil 4 megjelent, ámulatba estünk tőle. Amikor játszottunk vele, azt éreztük, hogy „basszus, ez egy nagyon király játék”! Tényleg egy történetet próbáltak [a fejlesztők] előadni, remek jeleneteik voltak, a játékmenet sok problémát megoldott, és az egész akciódús lett, miközben megőrizte a horror műfaját is. Ez egy remek kombináció volt, és az ellenfelek is menők voltak!” – tette még hozzá Wanat.

Igaz, ezzel kb. azt érte el a Visceral (akkoriban még EA Redwood Shores), hogy a Resident Evil 4-et átültették a világűrbe a Dead Space-szel. De jó is volt az…

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu