Shigeru Miyamoto szerint jó helyzetben vannak az Epic engine-jével.
Miyamoto a befektetőknek adott választ pár kérdésre Kyotóban, és azt nyilatkozta, hogy eddig az amerikai és az európai fejlesztők lépéselőnyben voltak, de most már sikerült a hazaiaknak is felzárkóznia az Unreal Engine tekintetében is, így a fejlesztők nem véletlenül izgatottak ennek használatához. (Emiatt is kíváncsiak leszünk arra, hogy vajon lesz-e olyan first-party Nintendo Switch játék, ami UE4-gyel készül-e? Nem kizárt, hogy a Super Mario Odyssey lehet az első ilyen projektjük.)
Viszont ne feledkezzünk meg a külsős fejlesztésekről is: Miyamoto azt mondja, hogy több fejlesztőt is sikerült a Switch-hez csábítaniuk amiatt, mert a konzol/handheld hibrid támogatja az Unreal Engine 4 mellett a Unity-t is.
Yoshiaki Koizumi, a Nintendo egyik producere a Time-mal beszélt, és azt mondta, hogy szerinte a nagy N megtalálta az egyensúlyt a grafikai minőség és az új/egyedi játékstílus között. Hozzátette, hogy a grafika és a frame rate fontos az élmény miatt, viszont ők a HD Rumble-lel elérték azt is, hogy a kezünkben is érezzük a játék egy adott részét.
Megjelenés március harmadikán világszerte.