Miyamoto: megtanultuk az Unreal Engine 4-et

Shigeru Miyamoto szerint jó helyzetben vannak az Epic engine-jével.

Miyamoto a befektetőknek adott választ pár kérdésre Kyotóban, és azt nyilatkozta, hogy eddig az amerikai és az európai fejlesztők lépéselőnyben voltak, de most már sikerült a hazaiaknak is felzárkóznia az Unreal Engine tekintetében is, így a fejlesztők nem véletlenül izgatottak ennek használatához. (Emiatt is kíváncsiak leszünk arra, hogy vajon lesz-e olyan first-party Nintendo Switch játék, ami UE4-gyel készül-e? Nem kizárt, hogy a Super Mario Odyssey lehet az első ilyen projektjük.)

Viszont ne feledkezzünk meg a külsős fejlesztésekről is: Miyamoto azt mondja, hogy több fejlesztőt is sikerült a Switch-hez csábítaniuk amiatt, mert a konzol/handheld hibrid támogatja az Unreal Engine 4 mellett a Unity-t is.

Yoshiaki Koizumi, a Nintendo egyik producere a Time-mal beszélt, és azt mondta, hogy szerinte a nagy N megtalálta az egyensúlyt a grafikai minőség és az új/egyedi játékstílus között. Hozzátette, hogy a grafika és a frame rate fontos az élmény miatt, viszont ők a HD Rumble-lel elérték azt is, hogy a kezünkben is érezzük a játék egy adott részét.

Megjelenés március harmadikán világszerte.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu