Kapásból… három játék készülhet a virtuális valóságban?
Érdekes: a Valve nem szereti a hármas számot, de az Eurogamer szerint három VR-cím készülhet Gabe Newell felügyelete alatt. Newell kijelentette, hogy nem kísérleteket, hanem „teljes játékokat” hoznak össze. Hozzátette, hogy a Valve Source Engine 2-jét, illetve a Unity engine-t alkalmazzák jelenleg ezekhez.
Gaben úgy véli, hogy nem jó ötlet a már elkészült dolgokat csak simán átpakolni VR-re – tény, hogy ők is átültették a Team Fortress 2-t és a Half Life 2-t a virtuális valóságba, de az számukra nem volt több, mint egy fejlesztői eredmény. Szerinte ha nyolcvan százalékkal olcsóbbak lennének a VR-headsetek, az emberek továbbra sem vinnék azokat, min a cukrot. Először valami meggyőzőt kellene csinálni, ami a játékosok millióit érdekelné, és utána kellene csak az árcsökkentésre koncentrálni. Hozzátette, hogy 2018-2019 tájékára láthatunk egy olyan minőségi ugrást, ami után a jelenleg alacsony felbontású és frame rate-ű VR-játékok nagy felbontásúak és gyors képfrissítésűek lesznek.