Miért a Guerrilla Gameset választotta Kojima?

A japán alkotó megindokolta a technológiával kapcsolatos döntését.

A PlayStation Blogon () Hideo Kojima az egekig magasztalta a Guerrilla Gameset, akiknek a saját enginejük, a Decima fogja meghajtani a Death Strandinget is.

„Rengeteg stúdiót meglátogattam világszerte, és sok remek embert megismertem. Az amszterdami Guerrilla Games technológiája viszont teljesen külön ligában volt a többiekéhez képest. Bár egy nyílt világjuk van, képesek részletgazdag területeket renderelni sok objektummal. A Horizon Zero Dawn-nak művészi érzékenysége van főleg a színhasználata miatt, viszont mi egy eléggé fotórealisztikus megközelítéssel fogunk élni [a Death Strandingben]. Az ő enginejük az ő céljukra készült, azért a játékért, amit ők meg szerettek volna alkotni, mi pedig egy olyan játékot szeretnénk csinálni, ami már alapjaiban is máshogy fog kinézni, és ezért tesztelnünk kellett, hogy lássuk, mennyire tudjuk módosítani a Decimát a saját céljaink érdekében,” mondja Kojima.

Jogos az indoklása, és technikailag tényleg nem tűnik gyengének a Decima teljesítménye. A Death Stranding talán egy új szintre emelheti a Guerrilla munkásságát is a jövőben.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu