Final Fantasy VII Remake: változások a csatarendszerben

Nemcsak epizodikusra vált a Final Fantasy VII újragondolása, hanem a harcrendszere is kiadós módosításon fog átesni.

Tetsuya Nomura, a játék producere az új Famitsu-interjúban megismételte, hogy a Final Fantasy VII Remake harcrendszere akcióalapú lesz, úgyhogy akinek a XV stílusa bejött, itt is megtalálhatja a számítását. Ezen felül lesz egy kis fedezékrendszer is beépítve, de ez opcionális – nem kötelező mindig egy fal mögé rejtőzni.

Az első bossfightról is beszélt, a Guard Scorpionról – nem véletlen, ugyanis a fejlesztéssel még közel sincsenek készen, sőt. Nomura itt elárulta, hogy a remake környezetbeli pusztítást is elő fog adni a csata során, továbbá a skorpió olyan támadásokat is be fog vetni, amit az alap játékban, 20 évvel ezelőtt nem láthattunk PS1-en.

A Final Fantasy VII Remake első epizódjának megjelenési dátuma még nem ismert, de PlayStation 4-re biztosan készül.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu