YouTube: hirdetési pánik?

A mindenki (de tényleg MINDENKI) által ismert videómegosztónál most kicsit necces a helyzet.

A Google által birtokolt videómegosztó az idén már egyszer nálunk is „terítékre került”, amikor is a legtöbb feliratkozóval rendelkező PewDiePie rasszistának tűnő megszólalásai miatt az akkori partnercége megszabadult tőle. Erre most rátehetünk egy lapáttal. A Wall Street Journal szerint a PepsiCo, Walmart, Dish, Starbucks, McDonalds és a General Motors megvonta a reklámjait azok után, hogy megtudták: a Coca-Cola, a Microsoft és az Amazon még mindig hirdet olyan videókon, amik antiszemita, rasszista és homofób tartalmaknak kezelhetőek. A Financial Times pedig arról ír, hogy nagyobb, hirdetésre szakosodott hálózatok most kedvezményeket követelnek a YouTube-tól a jelenlegi politikai szituáció miatt is.

Ebből nehéz lesz kikászálódnia a videómegosztónak.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu