A Monolith Productions finomította a 2014-es Shadow of Mordor formuláját.
A fejlesztők kreativitásért felelős alelnöke, Michael de Plater az EDGE magazinnak adott egy interjút, és ebben elmondta, hogy a Shadow of War pontosan az lesz, amit eredetileg elképzeltek az előző játékhoz.
„A harc és a Nemesis rendszer működött már [a Shadow of Mordorban]. Ami nem működött, az a sztori végkimenetele, mivel túlzottan a harcra koncentráltunk, ami miatt valamelyest unalmas lett [a játékmenet]. Úgy vélem, hogy néha könnyebb folytatásokat készíteni játékokhoz. Bonyolultak és nehezek a dolgok, és emiatt sok mindent kihagysz az első részből, és emiatt a folytatás pont az az elképzelés lehet, aminek az első felvonást szeretted volna,” mondta de Plater, aki a Nemesis rendszerről is mondott pár újdonságot.
„Legutóbb volt pár olyan ork, ami a The Humiliator tulajdonsággal rendelkezett. Ha legyőztek, nem végeztek ki, hanem hátat fordítottak neked. Ez néha menő volt, de most megfontoltabbak lehetünk ezzel kapcsolatban. Ha jobb végkimenetele lehet annak, ha ott nem halsz meg, akkor tehetik ezt meg. A cél az, hogy jobb történeteket alkossunk meg. Ha valaki túl sokszor hal meg, a jó sztori az lenne, hogy valaki megment téged,” tette hozzá.
A Shadow of War PlayStation 4-en, Xbox One-on (Project Scorpio-támogatással), és PC-n errefelé augusztus 25-én jelenik meg.
[forrás: WCCFtech]