Guerrilla: a Horizon folytatásának magas lesz a léc

Eléggé magas lécet támasztottak a fejlesztők a Horizon Zero Dawnnal, és ezt szeretnék megugrani a második résszel is.

Néhány Guerrillást a Game Informer magazin meginterjúvolt, és ebből közölt pár részletet a WCCFtech. A narrációért felelős rendező, John Gonzales azt mondta, hogy eléggé meghatódtak a játékosok és a főhősnő, Aloy közötti viszony miatt, és ha nekiülnek a folytatásnak, az lesz a céljuk, hogy legalább annyira megható sztorija legyen, mint az első résznek. A művészi rendező, Jan-Bart van Beek szerint több gépre számíthatunk a második Horizonban, mert szórakoztató őket megtervezni, meganimálni és játszani velük.

A játék rendezője, Mathijs de Jonge pedig kijelentette, hogy szorosan figyelemmel követi a kritikákat, mert tudja, hogy a játék méretéből adódóan voltak olyan szempontok, amik nem lettek tökéletesítve. Azt is elmagyarázta, hogy miért tud Aloy egyszerre több fegyvert is kézbe venni: „Korábban több fegyver is a „keréken” volt, de az irányítás miatt problémás volt a köztük való váltás sebessége. Van pár ötletünk, hogy miként fejlesszük a fegyver/loadout váltást, de több részletet nem közölhetek.”

Hiába mondják, hogy „lehetséges a folytatás”, ez megerősítettnek tűnik.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu