Az Activision nem veszi fel az Electronic Arts ellen a kesztyűt…
Ma este jön az idei, Sledgehammer által fejlesztett Call of Duty bemutatója (és erről holnap be fogunk számolni), de addig is két dologról még szót ejtenénk. Először is a párizsi Gare Saint-Lazare vasútállomáson az Activision egy szép nagy hirdetéssel reklámozza már a játékot és nahát, nahát, a november harmadikai napot is feltüntették, amivel meg is erősítették a megjelenési dátumot.
A másik, Twitterről származó kép érdekesebb: nem akar újítani a Call of Duty. Legalábbis a Season Pass elhagyásában nem, mert idén is lesz szezonbérlet a játékhoz, de a Gamestopos képből megtudtuk, hogy először újfent a PlayStation 4-en lesz egy legalább három napos zárt béta az előrendelőknek, a Pro Edition pedig az alapjáték mellett a Season Passt és egy steelbookot is tartalmaz „további bónusz tartalmakkal”. (Erről nem tudjuk, mi lehet.)
Na, akkor várjuk meg a mai első trailert és információzuhatagot.
@charlieINTEL @Drift0r @TmarTn @PrestigeIsKey @ThunderS7ruck pic.twitter.com/0YbaHG6tWE
— BERNiE HiGHROLLER (@JEEZUSHiGH) April 25, 2017