A Shift (God Eater) főnökei nem akarnak anime-játékot.
A Famitsu magazin készített egy interjút a fejlesztőkkel, amit Kite Stenbuck fordított le. Így ebből megtudtuk, hogy a Shift nem akar sem anime, sem realisztikus kinézetű játékot faragni az Unreal Engine 4-et használó Code Veinből, hanem egy köztes átmenet lenne a céljuk, miközben olyan vizualitást akar a csapat összehozni, amit egy nagyobb nyugati játékosréteg el tud fogadni. Ám ahhoz, hogy ide eljutottak, legalább egy év (!) kellett, és az Unreal Engine 4-en finomítsák a vizualitást arra a szintre, amit az első képeken láthatunk.
Azt is megtudtuk, hogy az első „promóciós videó” (itt feltehetőleg egy CG-trailerre gondolhattak) májusban érkezik a Bandai Namcotól. A Code Vein pedig 2018-ban érkezik „főbb otthoni konzolokra”, illetve talán PC-re is.
Pár új kép is érkezett a játékból.