A Jade Raymond (ex-Ubisoft, Assassin’s Creed!) által alapított Motive játékrendezője, Mark Thompson a Glixellel beszélgetett. Itt elárulta, hogy miért használnak a Battlefront II-ben egy szokatlan megközelítést a sztorival. Elvégre egy császári parancsnok bőrébe bújhatunk, miután a második Halálcsillag elpusztul – neki minden lázadó terrorista! Thompson azt mondja, hogy a történet a szemszögre és az események megértésére akarja rávenni a játékosokat, nem pedig arra, hogy a Halálcsillag jó dolog. „Mindenkinek mást jelent a Császárság.”
Thompson felhozta a Rogue One filmet is, mert szerinte ez már azért igyekezett a „szürke” oldalt bemutatni, elvégre nem minden fekete és fehér, hanem vannak áttételek is… bár ez nem így volt a Star Wars történetében évtizedeken keresztül.
A Star Wars Battlefront II november 14-én érkezik az Elite Trooper Deluxe Editiont vásárlóknak, míg a többieknek 17-étől lesz elérhető PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n.