Cory Barlog megosztott pár részletet a készülőfélben levő God of Warból.
Ő 2005-ben az első God of War vezető animátora, majd a 2007-es folytatás rendezőjeként már jártas „Kratosban”, de utána lelépett a Sony Santa Monicatól, ahová 2013-ban visszatért, hogy az új Kratos-kaland rendezőjeként újra nagyot alkosson.
Bár már jó négy éve bejelentették, hogy készül a PlayStation 4-exkluzív játék, a Sony Santa Monica még mindig felvesz új embereket – viszont Barlog szerint semmi baj nincs, hiszen manapság elég nagyok és bonyolultak az AAA játékok. Hozzátette azt is, hogy napról napra jobbnak tűnik a God of War.
Azt is elárulta, hogy a vikingek felbukkanása előttre tehető a történet, és nem fognak az erőszakra, vérözönre koncentrálni, ugyanis Barlog szerint „csak egy durván erőszakos időszakban játszódik a játék”.
Kizárt, hogy az idei E3-ra ne vigye ki a Sony Kratost. Biztos, hogy ott akár még egy megjelenési dátumot is elsúghatnak nekünk…
@nyrolf88 nothing wrong, games are just very big, very complicated, require constant collaboration with lots of different experts. not2worry
— Cory Barlog (@corybarlog) April 19, 2017
@BlindGalo @rafagrassetti @SonySantaMonica If I had things I could say I would. Things are good and game is looking better every day!
— Cory Barlog (@corybarlog) April 19, 2017
@BrayanMasterui FUCK, stupid fat fingers. Our story takes place in a time well before the Vikings.
— Cory Barlog (@corybarlog) April 26, 2017
@Codelyoko_1 I like everything to serve the vision/story/world. I don’t see GOW as gore for the sake of gore. It just takes place in a very violent time.
— Cory Barlog (@corybarlog) April 26, 2017