Az idei Call of Duty történetelőadása változtatni kíván az eddig megszokottakon.
A Glixellel a WWII-t fejlesztő Sledgehammer senior kreatív rendezője, Bret Robbins beszélt, és elárulta, hogy a második világháborúban játszódó Call of Duty története karakterközpontú lesz, ráadásul nem éppen olyan dolgok inspirálták őt, amire eleinte gondolnánk. Nem vicc, bevallottan „sétaszimulátor” játékok (!) inspirálták Robbinst, aki három nevet is megemlített: Grow Home, Virginia, Firewatch.
A Sledgehammer társalapítója és általános menedzsere, Glen Schofield hozzátette, hogy a játék ezúttal nem jelenetekben fogja előadni a sztorit, hanem a játékon belül, több személyiséget ígérve fog a történet előre gurulni – tehát pápá a cutscene videóknak!
Csak nehogy Call of Dear Esther legyen a november 3-án PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re készülő Call of Duty: WWII-ből. (Mondjuk az elnevezés jól hangzik…)