Call Of Duty: WWII: érdekes dolgok inspirálták a történetet

Az idei Call of Duty történetelőadása változtatni kíván az eddig megszokottakon.

A Glixellel a WWII-t fejlesztő Sledgehammer senior kreatív rendezője, Bret Robbins beszélt, és elárulta, hogy a második világháborúban játszódó Call of Duty története karakterközpontú lesz, ráadásul nem éppen olyan dolgok inspirálták őt, amire eleinte gondolnánk. Nem vicc, bevallottan „sétaszimulátor” játékok (!) inspirálták Robbinst, aki három nevet is megemlített: Grow Home, Virginia, Firewatch.

A Sledgehammer társalapítója és általános menedzsere, Glen Schofield hozzátette, hogy a játék ezúttal nem jelenetekben fogja előadni a sztorit, hanem a játékon belül, több személyiséget ígérve fog a történet előre gurulni – tehát pápá a cutscene videóknak!

Csak nehogy Call of Dear Esther legyen a november 3-án PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re készülő Call of Duty: WWII-ből. (Mondjuk az elnevezés jól hangzik…)

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)