A tavalyi Xbox One/PC-s játék egy kísérlet volt.
Sam Lake. Mond valamit a név? Nos, a Remedy Entertainmentnek többek között az arcát is kölcsönözte a finn író, így az első két Max Payne játékban jóformán Sam Lake figuráját vehettük irányításunk alá (meg tömhettünk bele egy tonna fájdalomcsillapítót). A Quantum Break esetében is az írói szerep (és a forgatókönyv is, hát még a rendezői poszt) az ő nevéhez fűződött, és az Alan Wake mögött is íróként közreműködött.
Lake, aki szerint a játékok és a filmek egyszer komolyabban egymás karjaiba fognak hullani a Tribeca Games Festivalon az alábbiakat mondta: „Igen, úgy vélem, hogy a két műfaj valami meglepővé egyesülhet. Csakhogy nagy a választék a két médiumban, így választhatunk közülük, mintha egy édességboltban lennénk. Megvan az a luxus, hogy sokféleképpen szórakozhatunk, és bár nem hiszem, hogy komolyabban egymáshoz kellene kötni a kettőt, de ha bekövetkezik, meglepő lesz a két műfaj egyesítése.”
Nem véletlenül lett filmszerű a Quantum Break (mondjuk talán ötven gigabyte is volt a filmjelenetek összessége) – Sam Lake tehát kísérletezett. Lehet-e ennél jobbat összehozni? Biztosan. Talán pont a Remedy Project 7-je hozza el azt.
Quantum Break tesztünket itt olvashatjátok el.