A japán zseni is jelen volt a Tribeca Games Festivalon.
Tegnap Sam Lake és a játék-film egyesüléséről volt szó, ma pedig Hideo Kojima veszi át tőle a stafétabotot. Annyit tudtunk meg a Gamespotnak köszönhetően, hogy a Kojima Productions – még mindig – teszteket végez a Guerrillától kölcsön vett Decima engine-nel és még mindig korai állapotban tart a fejlesztés, de még mindig esélyes a 2018-as megjelenés. (Például New York városában egy éttermi környezetet lemodelleztek a tesztekhez, de Hideo Kojima kihangsúlyozta, hogy nem ott fog játszódni a Death Stranding.)
„Az, hogy Norman Reedus meztelenül legyen a Death Stranding bemutató videójában, egy konkrét elképzelésem volt – először azt akartam, hogy az emberek őt lássák meg először meztelenül. Aztán több féle ruhában, más hajstílussal és felszereléssel is lehet majd nőt nézni… de ennyit mondok most,”
mondta Hideo Kojima.
Kojima játékai csurig vannak jelenetekkel, illetve komplexebb történetszálakkal, így jogos a kérdés, hogy mi a helyzet a filmekkel ? „Imádom a filmeket – egy nap, szeretnék csinálni egyet, de most ez lehetetlen legalábbis addig, amíg be nem fejezem a Death Strandinget. Túlzottan is imádom a filmeket, és félek, hogy nem tudnám befejezni a saját művemet. Az emberek állandóan mondják nekem, hogy túl sokat várok el a filmektől, és mindig találok valamit, amit kijavítanék, így sosem jutnék el a végére.”
A sok ötlettel tényleg nehéz mit kezdeni, úgyhogy jó ötlet először befejezni a PlayStation 4-re és elvileg PC-re is érkező Death Strandinget, mielőtt filmbe vágná a fejszéjét Kojima, aki új dolgot hozna össze egy filmben és nem valamelyik játékát ültetné át.