Még több szivárgás az idei Assassin’s Creedből? GG, Ubisoft…
Ezúttal a 4chanen tűnt fel egy újabb adag feltehetőleg hihető információ az idei Assassin’s Creedről, és ezt rendezte össze egy olvashatóbb kiadásba a Reddit, illetve a WCCFTech is.
A szivárgások direkt a Ubisoft által irányított dolgok, hogy írjunk róla, és mind a két kép valós volt. Az első egy régi változatból származik, a második pedig az E3-ra tervezett demóból. Lesz egy sas (jelenleg Akhom az ideiglenes neve), amivel felmérhetjük a terepet. Nincsenek tornyok a játékban (ami Kr.e. 1400 és 1200 közé tehető), hanem ehelyett a sast kell bevetnünk, viszont korlátozva lesz, hogy mennyire messze mehetünk vele a főszereplőtől, aki egy modern kori figura lesz – egy kevert bőrszínű úrember, aki már egy kiképzett Assassin, és egy csapat áll mögötte majd, akit William adott neki. Rebecca és Shaun is fel fog tűnni. Hasonlít Altairra (ugyanúgy csendes), és elvileg a Ubisoft egy trilógiát tervez ezzel az izrealitával. Neve nincs, csak Shednek hívják később. A sztori főleg a rabszolgák felszabadítására épít.
Mindenki angolul fog beszélni, mint a Unity-ben, ugyanis az Animus 5.0 kijavította az eddigi fordítási hibákat – ebben fogunk ülni, nem pedig mozogni, mint ahogy a filmben láthattuk. A modern kori terület sokkal nagyobb lesz az Assassin’s Creed III-ban látottaknál, de több interakció lesz, és jelezni fogja, hogy az Assassinok és a Templarok ma is léteznek és kihatással vannak napjaink eseményeire.
Tengeri csaták nem lesznek, csak a hajónk lesz kicsit módosítható – a Mediterrán-tenger keleti részén hajókázhatunk majd, miközben ambient zene duruzsol a háttérben. A fejlesztők 100%-ban a történetre építettek, multiplayer pedig nem lesz (a későbbi részekben ez visszatérhet)… hanem a Rogue-hoz hasonlóan lesznek mikrotranzakciók.
A harcrendszer újra lett dolgozva, és hasonlít a The Witcher 3-éhoz, csak könnyebb beletanulni, és figyelni kell az ellenfelekre, akik hátulról támadhatnak. A lopakodás fontos része lesz a játékmenetnek – a Unity és a Syndicate-hez hasonló lesz, csak kifinomítva. Tömegben is gyakran kell majd lopakodni. A játék engine-je a Syndicate-ből van, csak újradolgozva. A Unity bugzását komolyan vette a Ubisoft, akik még kitolták egy évvel később a 2014-ben 60%-ban kész Syndicate-et, mielőtt az Origins került volna sorra.
A játékban lesz egy skillfa három elágazással (harc, lopakodás, mozgás), és egyszerre csak adott számú skillünk lehet. A Hidden Blade-hez pl. egy ujj elvesztése szükséges. Több testreszabás lesz, mint a Unity-ben és a Syndicate-ben, több öltözékkel és bármikor magunkra szedhető csuklyával.
Megjelenés idén PlayStation 4-re, PC-re és Xbox One-ra.