Destiny 2: Peer-to-peer lesz, de nem teljesen

Egyszer volt, hol nem volt, egyszer pedig nem.

A Bungie blogján Matt Segur, a mérnökök főnöke elmagyarázta, hogy miként fog a Destiny 2 egy „egyedi hálózatos modellt” alkalmazni, ugyanis nem lesznek dedikált szerverek. Vagy nem teljesen.

Segur elmondta, hogy a Destiny első része is egy ilyen kevert megoldással próbálkozott, és a 2 esetében is minden tevékenységet is az egyik szerverük fogja hordozni. Igen ám, de miközben az 1 esetében a játékosok konzoljai (PS4/PS3/X1/X360) hosztolták a játékokat és az adattal foglalkozó szerverek csak a küldetések logikáját és szkriptjeiket futtatták, a 2 ezen valamelyest módosítani fog: a játékosok hardverén végrehajtott adatkezelés kizárhatja a csalás lehetőségét is, illetve stabilabb játékra is számíthatunk – nem lesz warpolás, azaz a többi játékos ide-oda teleportálása.

A Destiny 2 szeptember nyolcadikán érkezik PlayStation 4-re és Xbox One-ra, a PC port pedig később jön.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu