Egyszer volt, hol nem volt, egyszer pedig nem.
A Bungie blogján Matt Segur, a mérnökök főnöke elmagyarázta, hogy miként fog a Destiny 2 egy „egyedi hálózatos modellt” alkalmazni, ugyanis nem lesznek dedikált szerverek. Vagy nem teljesen.
Segur elmondta, hogy a Destiny első része is egy ilyen kevert megoldással próbálkozott, és a 2 esetében is minden tevékenységet is az egyik szerverük fogja hordozni. Igen ám, de miközben az 1 esetében a játékosok konzoljai (PS4/PS3/X1/X360) hosztolták a játékokat és az adattal foglalkozó szerverek csak a küldetések logikáját és szkriptjeiket futtatták, a 2 ezen valamelyest módosítani fog: a játékosok hardverén végrehajtott adatkezelés kizárhatja a csalás lehetőségét is, illetve stabilabb játékra is számíthatunk – nem lesz warpolás, azaz a többi játékos ide-oda teleportálása.
A Destiny 2 szeptember nyolcadikán érkezik PlayStation 4-re és Xbox One-ra, a PC port pedig később jön.