A finnek nem akarnak egy gyorsan eldobható játékot összehozni.
Az Eurogamernek lehetősége volt Sam Lake-kel, Max Payne arcával beszélgetni – ő egyébként kreatív rendezőként dolgozik a Remedynek, és az alábbiakat mondta a P7-tel kapcsolatban:
„Meg szeretnénk őrizni az erős történetelőadásunkat, az erőteljes karaktereket, és az erős világépítést, amiket a múltban is megtettünk, de eközben olyan utakat szeretnénk találni, hogy a játékosok olyan élményt kapjanak, amiket nem csak egyszer játszanak végig, befejezve az egészet egy hétvége alatt. Fel szeretnénk fedezni ezt úgy, hogy nem veszítjük el azt, amiben úgy érezzük, jók vagyunk.”
A Remedy játékai eddig nem nagyon fókuszáltak a multiplayerre. Már tudjuk róluk, hogy érdeklődnek a kooperatív játékok iránt, illetve azt is, hogy az 505 Games lesz a Northlight Engine-t használó P7 kiadója – lehet, hogy a kiadó végül megsegíti őket anyagilag a bővítés céljából.