1986, 1995, 2003, 2017 – a negyedik logót vette magára a francia cég.
Lent látható a Ubisoft logóevolúciója. Az eddig használt logó már jó tizennégy évet lehúzott, de most egy monokróm változatot vettek elő egy új csavarral és más betűtípussal, ami első rátekintésre alapos visszaesésnek tűnik. (Mint a játékaik vizualitása az E3-tól a véglegesig.)
A Ubisoft a blogján foglalta össze a váltásokat. 1986-ban egy helyi játékforgalmazóként kezdtek, de 1995-ben, Rayman érkezésével felbukkant a szivárványos logó és a váltás a fejlesztői, családbarát megközelítésre, majd 2003-ban, a Red Storm bekebelezése és a Tom Clancy-játékok idején váltotta fel ezt az eddig használt kék logó. Az új változat azért monokróm, modern és minimalista, mert ez egy világ az ő világukba, illetve az O betű azért tűnik furának, mert kézzel rajzolt stílussal igyekeztek kifejezni, miszerint ők is emberek (akik néha befejezetlenül adnak ki játékokat).
FORRÁS: Ubisoft